snowwhite

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Snowwhite - 26 maj 2010 22:16







Joo de är de minsta man kan säga!

Jag läser en hel del bloggar ju, så gick jag

in på en bögeri-blogg för första gången

  (han heter per-robin,tror han vart med i

anna anka söker assistent eller nåt)

Så ser jag en bild på där han blivit misshandlad.

Å jag fattar inte att folk är förvånade?!

Sånt jävla språk som han använder i sin blogg..

Han skriver att han är så kåt å att han onanerar

konstant å att Andreas wilson är såå het

i en ny reklam å fan å hans mormor!

Hur naturligt är de då å böga runt å

hålla på å äckla sig på de viset?

Snacka om att rumpnissen verkligen bara

har sig själv att skylla!


Meningen från början är att en kille ska va med en tjej å

en tjej ska va med en kille, hur hade folk annars tänkt

sig att man skulle kunna fortplanta sig..

Nee dedär är inte nåt naturligt för fem öre!


Se bara på Freddie Mercury,

hur fan de slutade för honom.

Han var både bög å allt, å rent ut sagt knullade ihjäl sig!

Knullar man röv så är de inte ett piss

 konstigt att man slutar i Aids.

  


(Ursäkta väl tilltaget språk )

Av Snowwhite - 26 maj 2010 14:14



Jaa nu bär de som vanligt straxens av till stan

De blir å fika Chailatte å fetingbulle med min kusin.

Snacka lite skit å ha mysigt i vanlig ordning.

Synd bara att de inte är lika gött väder längre.


Från de ena till de andra,

hittade en så himla snygg bild på Victoria Beckham.

Hon måste gått upp lite lite i vikt eller nåt.

Jaja hon är snygg som självaste fan vilken fall som helst!

  

  


Hejhopp, nu travar ja ner till stan.

  

Presentation

Reklam

Reklam

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards