snowwhite

Alla inlägg under april 2011

Av Snowwhite - 27 april 2011 20:46



så var premiärturen för detta året avklarad.

Ganska dåligt av mig att inte rida mer men jag

har en snäll hästskötare som håller i tyglarna. Bokstavligt talat.

Så det är inte så att jag låter honom bara stå.

 

Men mysigt har vi iaf, jag och min sötis-cazper.

 

 

 

Precis lagom varmt väder att ta en tur i också!

Typiskt mig iofs att leka Cowboy de första jag

gör genom att rida utan sadel.

 

Han har fått en Rosa grimma också såklart;

  

 

 


Imorgon händer det troligtvis en ganska kul grej.

Då händer det bullar!


Av Snowwhite - 19 april 2011 13:09


I förrgår fick jag en av de finaste komplimanger jag fått.

Det var en grabb som skrev på facebook och frågade om jag

hade lämna Sverige (fattar inte vad han fått det ifrån men iaf)

Och så skrev han att; Vi har inte råd att förlora såna

Ariska Elit-brudar som dig!

 

Jag gillade det iaf!

    

 

Sen igår när jag var på Åhlens och skulle betala ,

Så frågade expiditen om jag inte vill bli medlem i Åhlens-klubben,

Sen sa hon ungefär; Eller förresten, hur gammal är du?

Då fråga jag om det var åldersgräns å hon svara; Joo de är 16!

HAHAHA

Det känns fint speciellt när man har Åldersnojja.

 

 

..

Av Snowwhite - 17 april 2011 18:25


Tänkte mig att jag skulle lägga upp bilder på mina senaste inköp.

 

En sötis rosa mini-dator;

 

 

 

Och en riktigt söt väska från Ralph Lauren:

 

 

 

Perfekt nu tll Våren och Sommaren tänkte jag.

 

Sen är jag i valet å kvalet om jag inte ska slå till å köpa sånadära

Söta Mus-ballerina skor från marc Jacobs.

Dom är så söta så man får hål nästan ju;

 

 

 

 

Presentation

Reklam

Reklam

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards