snowwhite

Direktlänk till inlägg 12 november 2011

Restylane Lipp 1 ml

Av Snowwhite - 12 november 2011 12:46



Igår åkte jag till Göteborg för att göra Restylane i läpparna.

Aldrig att jag trodde att dom skulle bli såhär stora av bara 1 ml!

Jag har gjort Restylane en gång innan (0,5 ml) men då såg man ingen skillnad alls.

Det var nog tur att jag inte tog 2 ml, som jag hade tänkt från början.

 

Detta är humor;

 

  

 

Hade lixom tänkt mig att gå å fylla på 1 ml till om bara en månad, men de lär nog inte hända.

 
 
Sara Roos

Sara Roos

13 november 2011 11:12

Jag verkligen diggar din blogg!
Kolla gärna in min, just nu är jag i cypern med några vänner och festar :)
Ha det bra! Kram Sara

http://mittlivsomsara.bloggplatsen.se

Snowwhite

13 november 2011 15:21

Tack :D
Joo ja kan kolla såklart!

 
Ingen bild

sophie

20 september 2012 19:01



Hittade den här bloggen av en slump och det tackar vi för! Försöker hitta inspiration för min nya läppar, har försökt hitta information om läppförstoring hela dagen, hittade även en annan bra sida http://www.plastikoperationer.net/, rekommenderas starkt! På deras forum fanns det många som hade skrivit o jag fick läsa om andras erfarenheter. Tycker att det är jätteviktigt att man tar del av andras erfarenheter, speciellt när det kommer till plastikkirurgi, tack för en bra blogg, den va hjälpsam :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Snowwhite - 13 december 2011 20:42

     Har skaffat mig en ny Blogg som det går att mobilblogga ordentligt på;   www.snowwhites.blogg.se   Kommer att uppdatera mkt oftare nu när de är såå mkt lättare att blogga!     Kommer kanske fortsätta att blogga här ibland också...

Av Snowwhite - 25 november 2011 19:40

      Jag säger bara; Sven Wolter, Årgång -87

Av Snowwhite - 20 november 2011 14:18

    Massa snygga skor;                           Synd att man har så stoora fötter        Dom snyggaste           Badskor    ...

Av Snowwhite - 19 november 2011 16:30

Halloj! Idag har de inte gjorts alltför mkt. Ångrar mig nästan nu när jag klev upp ur sängen såhär sent och kolla ut så är det redan mörkt å jävligt. Usscch!   Här kommer liite klädinspiration iaf. Jag gillar´t :             ...

Av Snowwhite - 16 november 2011 21:04

      I lördags när jag skulle bränna hem från krogen kommer de fram några killar (19-20 års-åldern) som ser jättesöta ut och börjar ragga för fulla muggar, ville ha pussar av oss och en puss är ju inte så farligt, och när jag dessutom ä...

Presentation

Reklam

Reklam

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards