snowwhite

Alla inlägg under september 2010

Av Snowwhite - 29 september 2010 18:06

Igårkväll anlände min iphone, beställde den i måndags Så fick ja den redan då Så nu är ja en glad flicka, väntar bara på att mittRosa glitterskal ska komma med så den blir lite fin!

Av Snowwhite - 23 september 2010 22:43



Jo, de blev sushi idag med, Sushi-missbrukare?

Aja va fän, iaf så åkte ja till Gbg med min kusin.

Vi handlade skor, ja handlade en ruskigt snygg väska,

å som sagt så blev de ju Sushi-ätning ännu en gång..

   

Jisses, ja köpte skor igår med (Rosa Uggs)

Nu får de va Köp-stopp för mig för ett

tag framöver känner jag.

Bilder kommer väl upp såsmåningom..

Av Snowwhite - 21 september 2010 22:26


  Tog lite bilder på mig å min älsklings-bebis igår..

  


Har vart i stallet en bra stund idag å grejat en massa.

Imorgon är de Sushi-tajm igen!

Trodde att ja hade förätit mig på de för ett tag framöver, men icke!

Av Snowwhite - 19 september 2010 23:39



Joo SD kommer in i riksdagen å de är mkt positivt!!

Inte för att jag röstade på SD men är glad ändå.

Min röst föll på SvP, visst ja förstod att de inte hade

stor chans å komma in i riksdagen men ville lägga min

röst på dom iaf..


Skönt vore de å gå utanför dörren imorn å Sverige

är svenkt igen! vore inte fel.. hehe


Idag har ja möblerat om å städat.

De blev sådär, men ja var tvungen att kasta om lite

så ja får plats med en lite större soffa!

Ibland kan man nog tycka att de inte är

de bästa att ha en säng vars strl är större än längenheten

man har den i, men men snygg de är den å ja gillar den som f*n!

Av Snowwhite - 13 september 2010 23:57






Den stora frågan just nu är faktiskt om de inte kan råka

vara så att ja drabbats av hjärnskakning..

Jag slog ju trots allt i huvet djävulskt i lördags.

De gör fortfarande ont å så ju å sen så blir ja ju yr

å konstig mkt lättare nu än innan.

F*n vet, aja. Finns la inget å göra åt saken ändå.

Känner mig som en Kurt Cobain som just skjötet sig i pallet el dylikt!

  


   

Av Snowwhite - 12 september 2010 17:13




Jag skämde ut mig rätt rejält på krogen igår.

Jag brukar annars försöka va rätt städad utav mig

 å så för ja tycker inte om att skämma ut mig.

Men iaf, när vi vart påväg ut från Harrys så känner ja mig yr,

så ja sätter mig ner å sen minns ja inte mer eftersom att ja svimmade.

Sen vaknar jag av att en vakt står ovanför mitt huvve,

sååå pinsamt, så ja ursäktade väl mig å gick så småningom

därifrån med bara tasken i näven så att säga.

Ja brukar faktiskt bli yr ganska ofta när ja är ute,

för ja är inte van att ansträga mig så som man gör ibland

när man Rockar gärnet på dansgolvet..

Men ja brukar lixom hinna å gå in på muggen å svimma

där så ja ska slippa skämma ut mig, men inte denna gången minsann.

Annars vart de en riktig Kalas-kväll å många snälla grabbar hehe.



Av Snowwhite - 8 september 2010 17:32








Just precis, idag har ja käkat Sushi igen.

Nu är ja ganska trött på de för ett tag framöver faktiskt.


Handlade sedan en fin piercing till naveln å nagelgrejs,

så ja kan laga naglarna själv om nån går sönder.

De funkade bättre än ja vågat hoppas på faktiskt.


haha..  

Av Snowwhite - 7 september 2010 19:50



Idag har ja vart iväg en sväng å ridit en bit på min Cazper.

De är alltid mysigt de.


Igår vart ja iväg till Varberg å shoppa en hel del, kulis kulis.

Hitta byxor, en tröja å en kul matta.

Sen köpte ja ett par stövlar med från Benetton.

Ja ville dock helst köpt hela butiken, såå mkt fint!


  

Presentation

Reklam

Reklam

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards