snowwhite

Alla inlägg under november 2010

Av Snowwhite - 30 november 2010 23:44










 

 

Tänkte att ja skulle Lista de låtarna ja tycker är världens bästa.

Jag börjar med denna;



Nirvana har många låtar som är bra men denna är nog den bästa!


Av Snowwhite - 29 november 2010 23:50















Nu när de blivit så jävulskt kallt ute så är de huur många som helst som

klagar på hur kallt de är när dem ska sova.

För mig är de precis tvärt om. När de blir kallt ute så brassar de på med

högsta värme så att man ska få de "Varmt som i helvetet" i sin lägenhet.

Antingen är de väl för finnarnas skull som bor här,de gillar ju Sauna,

eller så vill de väl helt enkelt att man ska packa sina saker å flytta.

  

 De senaste nätterna har de iaf vart så varmt i min säng så ja har

vaknat å svettats som ett "Luder i kyrkan" ungefär.


Aja Alltid ska de väl finnas nåt å klaga på här i världen.

Är de inte för kallt så är de för varmt å Vice versa

(haha jä*la snyggt uttryck) 

Varför inte bara gilla läget å sluta klaga. De är oattraktivt å klaga.


Av Snowwhite - 29 november 2010 23:35







Idag så har jag äntligen hittat filmen Reine & Mimmi i fjällen.

Som jag har letat runt efter den, så nu blir de till å kolla denna Guldrulle.. hehe!


     

Av Snowwhite - 26 november 2010 19:50











  


Jag kom på en kul sak som ja var med om för ett tag sen.

Jag var på kalas för min pappas svärmor fyllde år, å då var de en käring

där som var riktigt pratsjuk eller vad man kallar det.

Hon satte sig mitt emot mig å de lät ungefär såhär;


Hon; "-Du  passar inte in här!"

Jag; (lite irritirad) "-eeh okej, vad menar du med de då?"

Hon; "-Nee men du passar i.. du vet.. Filmerna!"


Haha såna kommentarer blir man faktiskt glad av.

  

Klart de är kul å va riktigt Söt å ganska smal, de är ja lycklig för!

(Sen att utséende inte är ALLT, men men )

  


Visst att hon var ganska tjötig men ändå sötis.

Sen att hon också sa "att jag verkade vara lite svår för att de inte

gick å få nån  vettig kontakt med mig", är ju en annan femma!

bara för att jag inte var sådär jätte-social mot henne haha.


  



Av Snowwhite - 26 november 2010 19:45





Jag har ätit Sushi idag.

Var ett tag sen så de vart väldans gott de.

  

(Tog en gammal bild från samma ställe som vi åt på idag, hehe)

Av Snowwhite - 24 november 2010 18:49





 

 

 

 

Har vart en stund i stallet, å pussat på min bebis.

Lite kallt så man nästan fryser fast, men mysigt iaf.

 

Snögubbe;

 

Goseligoos

 

  


Jobbar lite nu å tänkte fixa lite här hemma samtidigt.

Så nu ska de nog bli lite fint i min Dödskalle-grotta.

Sedan blir de kolla nåt avsnitt av Tre kronor som ja laddat ner;

  


Tre kronor är ju faktiskt bättre än vad man kom ihåg.

Kan nog bero på att ja bara var runt åtta år när den kom ut

så man inte fattade mkt av serien på den tiden.



Av Snowwhite - 22 november 2010 20:56




Dagens ris går till folk som inte kan prata om annat än pengar!

Ska precis kolla Hollywoodfruar nu å kom å tänka på denna

Isabelle adrian eller vad hon heter.

Hon verkligen visar upp sina saker å därefter tillägger

hon precis VAD DE KOSTAR!!!!

Såå pinsamt, jisses, stackaren..

Visst jag skulle gärna ha hennes ekonomi å visa upp mina fina

saker å kasta upp de i folks nyllen!

 MEN jag skulle ALDRIG i hel*ete, efter att jag visat upp de,

tillägga å verkligen poängtera DENHÄR KOSTAR SÅHÄR MKT!

Haha jag kan inte nog säga HUUR MKT jag stör mig på de!


De ska ni veta att är man från början

 född in i en "fin familj" så PRATAR MAN INTE OM PENGAR i

den utsträckningen som hon gör!

Det visar bara att hon antagligen fått alla sina pengar från

den Turk-pojken som hon plockat upp nånstans

och som hon hänger med i serien.

Så för henne finns de egentligen inte så mkt å skryta om

som hon uppenbarligen tror haha.

Av Snowwhite - 22 november 2010 20:50



 

 

Jag tycker de ser så ovårdat ut å ha fet utväxt i sitt hår,

så jag brukar fixa utväxten ungefär var 3:e vecka.

Egentligen är de inte tillräckligt men de sliter ju en hel del.

Brukar iaf använda Schwarzkopf Poly blonde;

 

  

Det tar ju inte mer än 30 min å lägga i de så

man kan lika gärna göra de själv som hos frisören. 

Presentation

Reklam

Reklam

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards