snowwhite

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Snowwhite - 13 maj 2010 19:21





  


Kom hem från stan för en stund sen,

åt en fetingbulle å snacka i flera timmar med Ida,

som jag inte umgåtts med på år..

Så de vart trevligt,

hon ska ha barn om 4 månader så

de blev en del bebissnack.

  

Hon hade nyss varit på ultraljud så när vi fikat klart

gick vi hem till henne å kolla en film som dom

spelat in på ungen från ultraljudet, rätt fräckt faktiskt !





Av Snowwhite - 13 maj 2010 12:59

 


Mm nu blir de till å studsa in i dushen,

på med smink å kläder å bränna ner till stan.

Ska träffa en gammal kompis , som ja inte

träffat på år å dar, å fika.

Så de blir säkert mysigt de

  

ikv blir de till å jobba en stund, ja tycker mitt nya

jobb verkar helt ok så de är ju Rockigt !

Av Snowwhite - 13 maj 2010 11:23



Igår på jobbet så hörde jag en av de sjukaste historier på länge!

En grabb som hade planerat å gifta sig med sin flickvän,

de åker iväg till sin sommarstuga tillsammans för att

ha en "trevlig" vecka med

några andra, de festar i flera dar å har kul å

allt verkar frid å fröjd.


Tills det att denna killen går ut ifrån stugan

mitt i natten till en av "gäststugorna"

å vad är de han kan tänkaas hitta där då?

Om inte sin flickvän i egen hög person i 

full gång med å ligga med brorsan+brorsans kompis!

  

Tack för denna, låt oss bara säga sjuka historia,

Du gjorde min dag.

Presentation

Reklam

Reklam

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards