snowwhite

Alla inlägg under oktober 2010

Av Snowwhite - 16 oktober 2010 09:32

Idag ska ja åka till pappsen en sväng. Det ska va nåt slags kalas där. Ska bli trevligt för ja har saknat min pappis ;0) Får väl ta bussen till Götet först å sen bli upplockad där. Sen på söndag blir de jobb på Tupperware, de ska bli intressant. Trivs ja någorlunda där så blir de jobb där på söndagkvällar, måndagar å tisdagar.. Blir kalas! :D. Nu måste ja bränna in i dushen, usch de är jobbigt å dusha..

Av Snowwhite - 13 oktober 2010 23:23

Himla bra ordning jag har på min sömn just nu känner jag. Inatt så somnade ja efter kanske 1,5 h men sen vaknade ja med ett ryck efter bara en timme å va kallsvettig, å i måndags å söndags natt sov ja också Konstigt, vakna flera ggr å skit. Aja, ja ska väl inte klaga för i vanliga Fall sover ja som en stock :0) å inget ont som inte för nåt gott med sig för när ja inte sover ordentligt så tappar ja sötsuget å de kan behövas ett uppehåll med allt godis ja annars äter Hehe. Har vart å ridit en sväng idag, känns kul men kanske inte de bästa när man hostar likt en nerrökt Heroinist så fort man anstränger sig minsta lilla. Men min Cazper är riktigt rund om magen så de är ett måste faktiskt :0). Så har ja äntligen fått tummen ur å lämnat in datorn på lagning. Mindre kul å blogga från mobilen däremot, de blir konstigt å går inte ladda upp några bilder..

Av Snowwhite - 10 oktober 2010 10:46






Leka lite Sven Wolter;



Okej, jag låter inte identisk men jag är tjej å 22 år.

Dock "lite smått" hes nu också iofs.



Jag borde nog starta en egen hemsida;

www .gevidrisch. nu

eller nåt i den stilen.



..

Av Snowwhite - 10 oktober 2010 09:22










Gårkvällen började på en förfest som var helt okej.

     


Sen bar de av till X&Y, men bara jag å Anna för de andra

männskerna drog till annat ställe knepigt nog.


Champagne blev man bjuden på också av ett par snälla pojkar,

haha aldrig fy skam de inte.


Vi rockade iaf loss en liten stund med på dansgolvet.

En hel del tråkiga intriger inträffade också (inte för min del, men iaf)

Ibland kan ja iaf känna att de är väldigt skönt att komma hem till en lägenhet

(Dödskalle-grotta i dethär fallet) där man gör som man vill,

där de inte är nån som skriker på en å säger elaka saker till en..

  

De enda jag störde mig på igår va nån dum svarting-brud som började stirra

på mig som att hon ville stycka mig eller dylikt, då fick ja väl gasta efter henne

att Jag fan inte gjort henne nåt! (agressiv man kan bli ibland på de svarta tingen)


Sen när de skulle bära av hemåt så träffade ja på min kusin

som också hade vart ute en sväng..


( Naaw, dethär är en såå söt bild, de ser ut som

hon suger på Nappis-flaska ungefär, hehe )

 


För min del blev kvällen iaf väldigt lyckad får jag säga.Fick däremot bara sovit nåra få timmar, kunde inte somna först för jag var täppt som ja vet inte vad

så hade andningssvårigheter där ett tag, haha.


Nu så ligger ja här i sängen min iaf,

(hes likt Sven wolter) ungefär men ändå nöjd å belåten.


Over and out.


  



Av Snowwhite - 9 oktober 2010 18:30






Igår kollade ja på en ruskigt söt film;


  


 Huvudpersonen liknar prinsen som fan.

Men annars är den hur söt film som helst!


Ikväll blir de Rocka (hoppas jag) Leka Rockstar slår väl aldrig fel!

Av Snowwhite - 9 oktober 2010 02:57






Idag har ja vart i stallet hela eftermiddan å myst med min ponny.

Hovslagarn var där å så fick han ett nytt täcke som han blev jättesöt i.


Nu känns min nybäddade säng mkt lockande att krypa ner i faktiskt.

Hoppas att jag får sova som en Prinsessa.


Av Snowwhite - 7 oktober 2010 19:11

  





För ungefär fyra år sen träffade jag en grabb som jag började tycka om.

Efter att vi hade träffats som "kram-kompisar" en månad eller nåt

så säger han att han tycker om mig som mer än bara ett ligg.

Så på julafton så frågar han mig Om han inte

 "kan få mig i julklapp, å behålla mig för alltid"

Jag blir såklart glad å säger att de får han om jag får honom i julklapp.

Efter kanske ett par månader så bara slutade han höra av sig

å jag fick inte tag på honom.

Sen får jag veta när ja går in på hans internetsida på "Efterfesten"

att han hittat nån ny som han blitt ihop med utan att ens säga

nåt om att de är slut.


Sen började vi träffas igen, även fast han var ihop med henne,

å ända sen dess har vi träffats nån gång ibland.

Och de Jävliga med detta är att jag tycker om honom FORTFARANDE!!

Å de som kanske är ännu mer Överjävligt är att nu svarar han inte ens på sms mer.

Jag antar att jag bara är en såndär julklapp som alla andra

som man tröttnar på å lägger längst in i ett skåp eller nåt..


SHOOT ME, IM A RETARD!!


Här snackar vi verkligen KK- förhållandet som kukade ur fullständigt!

  





.


Av Snowwhite - 2 oktober 2010 18:32





Såhär fin blidde min mobil med Rosa Diamant skal;



Fick vänta ett bra tag på att skalet skulle komma i brevlådan men

nu är mobben min Fin iaf.   


För ett tag sen ville ja inte alls ha en Iphone men

för nån vecka sen så fick ja för mig att ja minsann måste

ha en så då vart de bara å beställa.

 .

Sen att ja fick vänta några dar på den

vart ju mindre kul men nu har jag den ju iaf Hehe.


Presentation

Reklam

Reklam

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards