snowwhite

Alla inlägg under juli 2011

Av Snowwhite - 11 juli 2011 17:57


Vill man gå långt kan det va bra att börja med ett par fotriktiga skor;

 

  

 

Sushi är alltid lika gott;

 

  

 

Norska Cigarren;

  

 

Jag och Anna;

 

 

 

Lite stirrig är man kanske;

  

 

Min häst blir glad när han får bulle;

 

Och min hund är Stabil;

 

Av Snowwhite - 9 juli 2011 20:15

Det är sååååå Underbart kul när man skriver ett blogginlägg som tagit en timme ,pga att datorn beter sig som nåt J*vla Fornminne, Försvinner.Hade flera bilder som skulle va med sen när jag laddar upp inlägget så kommer bara halva med. Tack!Datorn har slängt in handuken igen, jag har använt den sammanlagt högst 1,5 månad. Men de är väl såhär de ska vara tydligen.Nu har jag kastat sönder ett armband, kastat en bok. Fått några Underbara ryck med andra ord. Tack för att allt går min väg.

Av Snowwhite - 3 juli 2011 11:43



För någon vecka sen beställde jag en massa kanaler från ComHem.

Jag  frågar killen om man får E-channel och Ztv,

och han svarar tydligt och klart att dom kanalerna ingår.

 

Ist för att få sånadär kanaler med kändisar och sånt så får

man fyra stycken kanaler Porr.

 

Man kan ju inte gärna ringa ComHem och fråga;

"-Joo jag beställde domhäringa Ztv och E channel men

jag fick ist fyra kanaler med porr"

 

Och det är ju klart att jag ska ha Cartoon Network,

man saknar lixom Scooby-doo, Flinta och Sailor Moon.

Men, Självklart har de slängt in nya skitprogram.

 

"-Scooby dooby-doo, Where are you?!"

(med gråten i rösten)

 

Av Snowwhite - 2 juli 2011 18:51


Dom finaste Dojjorna;

 

 

Synd bara att ni var alldeles för stora för mina fötter.

Transvestit-skor kan man säga ;

 

   

Fiol-lådor  <3


Tur att dom är så Fiina så jag kan ha dom som prydnad ist då.


Av Snowwhite - 2 juli 2011 18:07

 

Igår kom jag hem från Varberg. Har bott på Hotel där en natt och shoppat lite smått å sådär.. Blev skor, ett par jeans och ett sött linne.

Sen har jag ju solat litegrann såklart och badat lite med.

 


 

 

Denna bilden passar verkligen mig, jag å mitt Läppglans.


 

 

Jag ser ut lite som en käring på de sista två bilderna.

  



Presentation

Reklam

Reklam

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards