snowwhite

Alla inlägg under mars 2011

Av Snowwhite - 17 mars 2011 14:09




Togs tyvärr inte många bilder när vi var i Idre.

Men här kommer iaf några;

   


Skotern som jag åkte på, helt underbar var den.

Alldeles lagom pigg å snabb.

(Tills han tröttna på mig å inte ville starta nåt mer vill säga)





  




Här leker vi Sauna i en stuga som kallas "Id-Per".

Som mest denna kvällen vart de säker runt 60 grader.

(lägg gärna märke till att jag ser ut å ha lika bred

överkropp som min bror jämte)


 

  


Här är jag precis kastad i snön av min kusin.

(Han fick en snö-kaskad i ansiktet efteråt av mig

som tack för den fina gesten)



Jag å Ålands-mongisen leker.










 Elvis has left the building.

  

Av Snowwhite - 15 mars 2011 19:18



Som jag skrev igår var jag hämtade paket på posten.

Och vad fanns i paketet tro, om inte min första riktiga

Louis Vuitton-väska! De blev en Petit Bucket.

 

  

 

Söta tantväskan där.

 

Jo, förresten. Välkommen till min Väskblogg!

Ungefär..

Av Snowwhite - 14 mars 2011 13:43

 

Nu ska jag först pinna iväg till brevlådan å kolla om ja

fått nåt roligt paket däruti. Sen blir de en sväng till stallet

å mysa med pållen min å kolla vad hon som äger stallet har

fixat för gulligt täcke till honom. Hon är söt när hon tänker på

min lilla häst när hon är på Hööks, hehe.

 

Efter stallet blir de å skutta iväg å hämta ett paket i nån

Svarting-Tjorre på Hulta. Exited var ordet!

 

Sen kolla resor tillsammans med mammsen Haha.

De är nog bara jag som aldrig vart utomlands "själv"

utan morsan eller så, vilket Barn man är alltså. Vilket Barn.

Av Snowwhite - 13 mars 2011 16:20


Lite inspiration här nu till våren, som ja hoppas närmar sig.

 

Here it comes ;

 

 

   

 

   

 

   

 

   

 

 

To be Continued..     

Av Snowwhite - 13 mars 2011 15:52

 

De vart ett tag sen jag var å fixade mina naglar.

Men så igår var de dags igen, å nöjd de blev jag, Wiiiie!

 

Här är iaf resultatet;

  

 

Jag har tänkt på att de inte är alls många längre som gör såhärpass långa.

visst de kan va stilrent med korta välmanikyrerade. Men ja tycker

knappt de är nån idé. Gör man de kan man göra de riktigt faktiskt.

 

Av Snowwhite - 13 mars 2011 14:57




Den senaste tiden har ja börjat digga Louis vuitton-väskor. 

Även fast de klassiska Monogram-väskorna känns som de är lite "ute".

 

Denhär grejen hitta ja på Ebay;

 

  


Okej att ja gillar märkes-grejor.Men ärligt talat,

vem ger över 150 papp för en Lööda!? En Lööda!!


Där gick faktiskt gränsen litegrann kan ja tycka.

Den hade ju vart snygg om den var "ny" å så.


Denna var tydligen från 1800-talet å då blir den väl värd en massa..

  

..

Av Snowwhite - 3 mars 2011 19:13



 

 

Igårkväll lekte ja med Ida å hennes bebis .
De va mysigt å dom hade flyttat in i ett nytt sött hus,

så de va kul å se hur dom har de å så.

 

Hur god Räksallad som helst bjöds de på med;

 

  

 

Nu har ja precis kommit hem.

Vart i stallet å myst med min fina bebis Cazper.

 

  

 

Nu hoppas vi på att de blir Vår snart så vi kan traska ut

på lite mysiga ridturer. Jag å lillgrisen.

 

  

Av Snowwhite - 2 mars 2011 16:01



Kolla vilken fin väska ja fick på posten idag;

 

  

Kanske inte riktigt min stil eftersom att ja inte

tycker de är de snyggaste med vita sömmar

på en svart läderväska, men ja får väl använda den ett litet tag

å sen sälja eller nåt kanske hehe.

   

 

Presentation

Reklam

Reklam

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards