snowwhite

Alla inlägg under juli 2010

Av Snowwhite - 31 juli 2010 21:25




Okej, nu dricker vi en massa cider hos mig, jag å min kusin.

Sen bränns de ner till stan å till krogen å köör bara köör!

Av Snowwhite - 31 juli 2010 09:50












Ajjemänsan fröken Blomqvist är idag uppe med tuppen.

Beställde tid för nagelförlängning igår å fick tid 11:15 idag.

  

Wiiiie!


Mina naglar som ja gjorde för kanske sju veckor sen höll ju hur

länge som helst.. säkert sex veckor eller nåt.

Mkt bättre material verkade de ha nu för tiden.


Visst ja, en ny mobil ska jag nog tjacka med. Förhoppningsvis.

Min sa ju uppenbarligen Tack å Adjö i torsdags natt.

R.I.P om du inte går att laga.

Av Snowwhite - 30 juli 2010 16:04












Kan se ut på följande vis;

    



Regnar likt förbannat idag som de gjorde igår.

Först satt jag på viskan i måånga timmar

med min kusin och hennes kompisar.

Sen gick jag för å möta Annis å då brände vi till Franks

sen till Harrys.

Känns som att vi brände hem rätt tidigt

men Annas killle vart iaf bussig å skjutsa hem mig.


Hoppas de blir kulis på Lördag med.

Kan undra vart de bär av då..





Av Snowwhite - 29 juli 2010 17:05







Beställde skor från Nelly.com å de anlände idag.

Glada miner!

Köpte ett par till men har ingen bild på dem..


Om en timme eller två travar jag ner till stan.

Fika samt dricka gotte. Hoppas de blir kulis. 

Ett problem bara; Vad ska jag ha på mig för palter egentligen..

VAAAAAAAAAAAAAD?!


Av Snowwhite - 28 juli 2010 15:00




Kan jag va mig själv.  

Av Snowwhite - 27 juli 2010 21:05

















Denna dagen har bjudit på en ridtur.

Gött å va med hästen å ta en tur i de angenäma vädret.

De senaste dagarna har de verkligen blitt dåligt med ridning.

De är inte bra ju å de krävs en förbättring på de planet.

  


På torsdag blir de troligtvis utgång å rajjtantajjtan.

På lördag blir de helt klart utgång med rajjtantajjtan.


EN SAK som jaq däremot stör mig på är att på vissa

MES-ställen så får man inte dansa på borden å sånt.

Så fort man försöker höja stämningen med att hoppa upp

på ett bord så kommer vakten springandes likt Gestapo,

som om de vankades självmordsbombning.

Detta gör mig sur, PISSED OFF!




Av Snowwhite - 18 juli 2010 20:59




Denna helgen vart de utgång..

I fredags hade vi myskväll kan man nästan säga.

Vi satt å drack cider å sen dansa vi massa så de va kul.


Igår så vart vi på förfest med endel kul människor..

Min kusin Lise fyllde hela 18 år så sen brände vi ut på krogen.

De vart Rockigt å vi svingade loss en hel massa!


Lyckad helg med andra ord.

Av Snowwhite - 15 juli 2010 13:02





  


De vill till å alltid försöka se någorlunda smalis ut.

  

Presentation

Reklam

Reklam

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards