snowwhite

Direktlänk till inlägg 13 december 2011

NYYYYYYYY BLOGG

Av Snowwhite - 13 december 2011 20:42



 Har skaffat mig en ny Blogg som det går att mobilblogga ordentligt på;

 

www.snowwhites.blogg.se

 

Kommer att uppdatera mkt oftare nu när de är såå mkt lättare att blogga!

 


Kommer kanske fortsätta att blogga här ibland också..

 
 
Mikael

Mikael

21 augusti 2012 09:35

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

http://forum.modekampanj.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Snowwhite - 25 november 2011 19:40

      Jag säger bara; Sven Wolter, Årgång -87

Av Snowwhite - 20 november 2011 14:18

    Massa snygga skor;                           Synd att man har så stoora fötter        Dom snyggaste           Badskor    ...

Av Snowwhite - 19 november 2011 16:30

Halloj! Idag har de inte gjorts alltför mkt. Ångrar mig nästan nu när jag klev upp ur sängen såhär sent och kolla ut så är det redan mörkt å jävligt. Usscch!   Här kommer liite klädinspiration iaf. Jag gillar´t :             ...

Av Snowwhite - 16 november 2011 21:04

      I lördags när jag skulle bränna hem från krogen kommer de fram några killar (19-20 års-åldern) som ser jättesöta ut och börjar ragga för fulla muggar, ville ha pussar av oss och en puss är ju inte så farligt, och när jag dessutom ä...

..

Av Snowwhite - 13 november 2011 10:40

    Utgång igår.   Jag i spaat;   Skum Skum Skum. Jag å Annis på Grand;        Kul har vi alltid. Och Om jag får vara lite ytlig så; Gratulerar, Nu är du smalare än mig! IT´S ON!            Jag skall strax dra till sta...

Presentation

Reklam

Reklam

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards