snowwhite

Alla inlägg under februari 2011

Av Snowwhite - 22 februari 2011 13:30

 

 

Igår var de dags för sån där undersökning som man gör

för å kolla så man inte har cancer i Muttan.

Jag har skjutit upp de nu i ett års tid ungefär så här

har man nog nästan listat ut att ja inte är nåt fan

av denna typen av undersökningar!

Hon gynekologen måste ju trott att ja var världens 

deprimeraste eller nåt så förtvivlad som ja säkert såg ut. Haha

 

 

    

 

  

Av Snowwhite - 20 februari 2011 13:41

 

 

 

Då har man vart iväg i Idre en vecka nu då. Å ja ville fan inte hem.

Riktigt kul har de vart mesta delen av tiden.

 

Min bror vart snäll å lånade ut en Jättefin skoter till mig

som var hur kul som helst å köra. Sen att den kastade in handuken

å inte ville starta mer de sista dagarna vart inte lika kul.

Ja fick iaf låna en annan av pappsen (inte alls lika kul å köra men iaf) 

så de ordnade väl till sig till slut ändå.

Sen hade min bror med sig en galen Finne-kompis å han lånade

glatt ut sin skoter till mig å min kusin en liten stund så de va kul,

så snäll så! Sjukt kul var grabben å de enda han sa

på hela veckan var väl ungefär;

Noo ska vi Syypa å Kööra Pooder!

  

Näst sista kvällen + sista kvällen hade vi ruskigt kul

å ja blidde väl kanske lite föör Fullis Haha.

Sent som Skrööen blev de också

Så mkt sömn uteblev kan man säga så nu sitter ja här sleeten som fän.

 

Min bror å hans kompis är fortfarnade kvar å ska väl stanna en vecka till

eller nåt, ja är avis kan ja säga. Ja ville ju också stanna såklart!

 

 

Restaurangen i byn hade Gotte-glass med chokladsås å grädde

så den åt ja nog en Fyra ggr eller nåt;

 

l  

Mmmmmm!!

 

Ja hoppas på å kunna lägga upp lite bilder sen med på de roliga. 

Av Snowwhite - 6 februari 2011 16:49



Fräcka naglar med nån cool design;

 

      

 

 

 

  

 

Dessa är nog ändå Grymmast;

 

 

Sist ja var å gjorde mina naglar så var

tydligen  Spetsiga naglar de senaste.

  

Ja har testat både Akryl å Gelé.

Tycker sånt är riktigt kul faktiskt.

 

  

Presentation

Reklam

Reklam

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards