snowwhite

Alla inlägg under januari 2011

Av Snowwhite - 11 januari 2011 16:12



 

På senare dar har ja vart ganska tråkig klädmässigt.

De har tråkigt nog mest blivit svarta kläder,

kan inte minnas sist ja köpte ett plagg som inte är svart ungefär.

 

Så här kommer lite Kläd-inspiration väl till Pass:

 

Denna klänningen vill ja gärna ha till min lilla garderob;

 

  

  

En sånhär klänning har jag, inte så

förvånande att min är Svart kanske;

 

  

 

 

Hur snyggt matchat som helst, jättesööt utspökning;

 

  

 

Åå så till sistens lite päls-inspiration;

 

   

 

 

Lite senare har ja tänkt å lägga upp lite Hårinspiration med.

   

 

 

 

 

Av Snowwhite - 8 januari 2011 15:56

 

 

Vart ute å svira igår, mkt rolig kväll.

Började med att ja, min kusin å Linn vart

hemma hos mig å "förfesta".

Pratade en massa minnen å de va riktigt trevligt.

 

När de bar iväg ut så drog vi först till Divine,

vi trodde de skulle va lika kul som sist vi va där nämlunda.

Men då visa de sig att de bara var folk i medelåldern där,

så vi blev lite ledsna för vi vill ju dansa å grejer!

 

Men vi drog iaf till Bränneriet (halvtråkigt ställe utan dansgolv)

men de blev bra iaf för de va ett par människor där som var rätt kul!

Sen blev de att vi gick till ett ställe som heter Torget å där va

de riktigt kul (även de stället utan dansgolv iofs) 

vilket dock inte hindra mig för ja dansa bäst ja ville ändå!

  

Kvällen vart mkt Rockig iaf å Herrejisses Vilka Fyllerister vi var!

Gasta å höll på å svina.  

Blir lätt så när de Råkar bli lite för mkt av de goda..

 

Ett styck halvdålig bild;

 

Av Snowwhite - 4 januari 2011 16:38

 

 

 

 

Ett motto som man kan leva efter om man vill

komma nån vart här i världen lyder;

 

"-Slicka Uppåt och Sparka Neråt!"

 

Kan va ett Bra tips nu såhär i början på året å allt!

Av Snowwhite - 4 januari 2011 01:06

 

 

Usch för en Dåålig bloggning detta året va!?

  

Aja, rätt typiskt mig va. Att "Öppna upp med ett Skämt" menar jag.

 

Det blev lite shopping idag. Ett par "Moonboots" kan man säga,

ett par stövlar samt en liten tröja. Mkt nöjd med dagens "Hittepå".

 

 

Vart en sväng i stallet också å sen avslutades dagen med Bio.

Änglagård 3. Den vart ju bra å så men de två tidigare

filmerna går den ju inte jämföra med, dock inget

man hade räkna med kanske men men.

    

Nu är ja sugen på Sushi. Men de får väl snällt vänta antar jag.

Åt ju de för två dar sen lixom så ja får nog helt enkelt

ta å lugna upp mig en liten stund med de iaf haha. 




  

Presentation

Reklam

Reklam

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards