snowwhite

Alla inlägg under januari 2011

Av Snowwhite - 17 januari 2011 00:37



Återigen börjar de bli sängdags för min del.

 

Idag har ja vart iväg på dop, de vart jättemysigt.

Bebisen som döptes är hur söt som helst.

Efter dopet så bjöds de på mat, tårta å kaffe. Hur gott som helst!

 

Här va min lilla present till flickebarnet;

    

Ganska så söta Fårskinns-tofflor.

 

Självklart skulle jag ha fotat litegrann men glömde bort de tråkigt nog..

Av Snowwhite - 16 januari 2011 21:42


 

 

Här kommer lite klädinspiration i vanlig ordning;

 

 

 

Poncho är gulligt;

  

 

Dethär är nog den snyggaste stilen;

(vilken tur för mig då att ja precis köpt mig nästan likadana stövlar) 

  

 

Är de någon som undrar varför ja bara har bilder på smala 

folk när ja lägger upp klädinspiration å sånt så kan ja villigt erkänna att;

Nej, de är inte snyggt å va stor, inte i mina ögon iaf.

För de första så sitter kläderna mkt bättre å snyggare på

en smal person å sen så tycker ja inte att kläder

är snygga i större storlekar faktiskt. Ursäkta mig.

 

Av Snowwhite - 15 januari 2011 23:07

 

 

Nu börjar de så smått bli dags å gå å lägga sig.

Ska upp ganska tidigt imorn för ja ska iväg på ett dop.

De blir säkert jättemysigt!

Måste bara slå in en presenten

jag tänkt å ge till de lilla flickebarnet först hehe..

Av Snowwhite - 15 januari 2011 20:17

 

 

Världens sötaste film i 3:an nu.

Den mysigaste filmen ja vet!

 

    

Av Snowwhite - 15 januari 2011 16:47


 

 

Elle galan ägde tydligen rum igår.

Kolla iaf runt på internet å såg lite bilder därifrån,

å fick syn på detta å börjar givetvis undra lite hur 

hon hade tänkt? eller om hon hade tänkt över

huvudtaget vill säga.

 


Mina tankar går lite i dessa banor;

 "-Men kära barn hur tänkte du här?"


Till å börja med undrar ja över varför hon har tyg över

ansiktet likt en sörjande änka eller något.

Sen förstår ja inte heller varför inte klänningen

täcker trosorna ist för då hade klänningen ju vart

riktigt fin kan ja tycka. 


De enda svaren som ploppar upp i mitt huvve är väl

att Flickebarnet försöker efterlikna Lady gaga.

Något i den stilen är de nog.

Av Snowwhite - 13 januari 2011 18:36




Joo de återstå å se nu om detta bara är Gevidrisch eller

om de faktiskt är en deliktess.

Köpte detta på Coop forum innan idag

i nån ny delikatess-disk de har.

 

  

 

Ser ju nämlunda lite smått suspicious ut med en

liten stackars Bläckfisk-bebbe på tallriken.

Men ja gillar ju Kalamari så detta borde va gotte!

 

(Kalamari är en maträtt med bläckfisk

som finns i Grekland)

..

Av Snowwhite - 12 januari 2011 22:01



Vart hos min lilla Pålle idag å pysslat om han litegrann.

  Är mysigt å putsa samt pussa lite på honom! 

Sen träffade ja mamsen å min broder å åt mat å fika lite.

  

Nu ska de nog jobbas ett par h å sen hoppis i säng

 för å kliva upp imorn å åka å kolla i affärer.

Wiiiiie!

Av Snowwhite - 11 januari 2011 18:26

 

 

Denna hårfärgen är riktigt snygg;

 

(Klädstilen är också söt ju)  



  


Vill få till en snygg blond färg med lite mörka slingor,

men får de inte riktigt till de så som jag vill.

  

 

 

Sen lite snygga "hårstilar" ;

 

  

 

  

 

  


Gillar den söta rosetten av hår hon har; 



     

Presentation

Reklam

Reklam

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards