snowwhite

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Snowwhite - 11 april 2010 21:03


Det gick upp för mig !   

 
 
Tänkte att jag börjar denna bloggen med att berätta vad som hände idag
när jag låg på spikmattan för första gången;
 
Jag började seriöst fundera på att bli en såndära renlevnadsmänniska.
En såndär som för de mesta bara lever nyttigt.
Äta en massa frukt å grönsaker å sånt joks.
Inga mer knepiga surrogatprodukter å sånt fördärv   
 

Jag ska också passa på, när jag ändå är i full gång,

att akta mig för att få sol i ansiktet.
Jag vill inte vakna upp om 10 år å inse att jag förvandlats till ett russin.
Dessutom har jag en massa ärr i ansiktet, efter alla levnadsåren ;)
Å dom blir ju bara värre av sol.Det ser ut som att jag levt ett hårt liv.

Jag har tidigare försökt mig på att leva såhär nyttigt,

men aldrig lyckats i mer än högst ett par veckor.
Så dendär spikmattan vart nog inte så tokig ändå.

Idéerna bara ploppar opp!

Det är ju trots allt söndag idag sådå lockar ju lite choklad samt dammsugare  
Så jag börjar helt enkelt med start imorgon att infinna

mina idéer för då är de måndag å allt.


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Reklam

Reklam

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards