snowwhite

Alla inlägg under april 2010

Av Snowwhite - 30 april 2010 19:22



Det är valborg å allt idag.

Och då ska de ut å svinas för fulla muggar!

Jag hoppas denna afton blir en rockig en!

Av Snowwhite - 29 april 2010 11:47

 


Om några timmar så bär de iväg till stallet.

Blir ingen ridning idag dock.

Bara pussa min bebis lite.


  


Efter stallet så bränner ja iväg till stan å leker lite med Annis,

de blir väl fika eller så skulle ja tippa på.





Av Snowwhite - 28 april 2010 12:00



Duschat, klätt på mig, nu är de bara lite sminkning kvar

sen åker jag å käkar Tacos!!

Jag har vart sugen på de i dagarna tre nu.

  

Jag kan faktiskt tycka att de har gått rätt bra de senaste dagarna

med å äta nyttigt så ja kan va värd en runda tacos så att säga.

Mycket frukt, grönsaker å endel kyckling å annat nyttigt.


  

Av Snowwhite - 27 april 2010 18:41

 


Jag har  ju som sagt haft den jävligaste hostan den senaste tiden.

Men nu börjar den så sakta försvinna.


Inatt så vaknade jag vid halv tre tiden av att mina

grannar i lägenheten jämte spelar jävulskt hög rockmusik,

Vafan gör man de en tisdagsnatt lixom?

Okej att de är galna finnar vi pratar om här å dom

brukar ju va *hmmmm* låt oss bara säga; GALNA!!

Sen fick ja en liten hostattack sen va de bara å vänta

på att finnarna skulle lugna upp sig,

så efter en halvtimme eller så så kunde man lugnt

å fint gå tillbaks till sin skönhetssömn igen.


Jag har känt mig lite ur gängorna den senaste tiden,

men nu börjar de rätta sig till å ja är nästan lika glad

och nöjd som alltid igen haha

  


  


Okej ja ser kanske inte ut som världens gladaste men jag är nöjd iaf.

Är väl inte den som försöker gapskratta på varje kort heller precis.

  

     

Av Snowwhite - 22 april 2010 17:33



Idag känner man sig sådär lagom trevlig å jävlig.

Jag har sån konstig hosta så jag håller på att hosta

upp lungorna+inälvor.

Jaja nog med självömkande.

 

Jag har hittat ett nytt jobb som jag ska testa på.

Kanske redan imorgon, annars får de väl fint

vänta tills på Måndag..

  

 

Av Snowwhite - 19 april 2010 23:00



Vart en sväng i stan idag med min Annis,

de vart mysigt,efter de så busade vi lite med hennes hund med

som är så söt så..

 

Självklart vart Anna på mig å tog en smygbild med

haha;

  

 

En vovvis kommer flygande;

  

 

Som jag ser ut på alla bilder då;  

Bildskön hund iaf

  

 

Ikväll har ja kollat Svenska Hollywoodslyner,

jag tror jag har sett precis varje avsnitt av den serien alltså..

 

 

Av Snowwhite - 18 april 2010 11:03

 


Jag tycker de är skönt å bara va hemma å det lugnt ..

Det är iofs de jag gör för de mesta men gött är de minsann ..

Jag vart ju ute förra torsdagen iaf å de vart ju Rockigt!

Å vem fan behöver va ute varje helg hhe..

  


Igår kväll så vart jag med  en grabb som ja har tyckt om jävulskt mkt innan.

Han är gossig å mysig så de är kul å träffas nån gång iaf.

Det är ju nästan ett år sen sist å allt så man saknar ju muppen

HAHA;

  


Idag blir de heller inte å göra nånting,

Ska åka till mammsen sen å äta nåt gått å nyttigt kanske ..



Jag hitta en kul sida på internet där de stod massa folk som skickat

sms till på tok fel person..

Å vissa är ju så jävulskt elaka med;     


Till: Pojkvän
Sms: Hej Äntligen Har Pojkvän Åkt.
Har du Lust att Träffas Babe?
Jag ligger i Sängen och Onanerar och vill att du ska komma Puss/ M
Svar: Vafan M......
När jag kommer hem imorgon ska du och alla dina saker vara Ute Ur huset, vill aldrig se dig mer

Förklaring: Skulle SKicka till Min KK och det blev till min Dåvarande pojkvän.
Men Nu är Jag Tillsammans med Min "kk" ;) och vi har 2 barn tillsammans


Sms: Han älskar Storvreta så det blev biljetter till innebandyfinalen och middag efter det. Sen träffar vi upp några kompisar, tar några drinkar och sen har jag bokat hotell. Mysig helkväll. Men han vet inget så försäg dig inte :)
Svar: Jag förstår att jag inte skulle fått det där. Nu när jag fick det så tackar jag 1 000 000 gånger. Älskar dig men Storvreta???

Förklaring: Skickade till min sambo som trodde att jag gjort det här för honom. Smset skulle till min väninna och överraskningen var menad till mitt ex som är min nuvarande älskare 



Av Snowwhite - 15 april 2010 19:51





Idag är första dagen då jag lyckats med ett riktigt nyttigt matintag..

Det blev; Smoothie med jordgubbar å vaniljyoghurt

samt ett päron till frukost.

Havregrynsgröt med honung innan de bar iväg till stallet.

När jag kom hem från stallet vart de två små kycklingfiléer.

Nu till kvällsmat blev de en likadan Smoothie som de blev till frukost!


Kan jag nu fortsätta i denna takten så kommer

detta bli bra känner jag, haha.

Presentation

Reklam

Reklam

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards