snowwhite

Alla inlägg den 25 december 2010

Av Snowwhite - 25 december 2010 14:56




Inte de minsta trevligt å vakna mitt i natten å känna

sig ruskigt Spyfärdig. Jaja, jag äro åtminstone glad att

ja vakna av att ja mådde illa så man inte vaknar av att man spyr.

 

De var väl antagligen för att de blev lite för mkt av de goda

på julbordet under gårdagen. Sen en massa godis.

 

Jag brukar lixom  inte va den som äter massa massa mat annars.

Men de är väl priset man får betala om man vill va en Skinny Bitch.

Man tål uppenbarligen inte va skit som helst.

Och ja kan bara tilläga att de är de ta mej f*n värt!

Rätt lugnt med tanke på att de är ungefär ett år sen en liknande

olycka ägde rum.

  

 

  

Av Snowwhite - 25 december 2010 12:49




Är nöjd med gårdagen. Det var mysigt å sova hos pappa, å sen

äta julbord å sånt hemma hos han.

Sen vart de ju ganska mysigt hemma hos mamma också.

 

Är glad för mina julklappar med såklart.

Fick en jättefin klänning, handskar, en rosa morgonrock,

pengar, Clinique-tvål å lite annat kul krimskrams.

 

Denna julen var iofs inte riktigt lika kul som jag alltid

annars har tyckt alla tidigare år.

 

  

Presentation

Reklam

Reklam

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards