snowwhite

Alla inlägg under november 2010

Av Snowwhite - 8 november 2010 18:24


























Igår så var jag inne på Nattstad.se för första ggn på evigheter.

Och de är ju endel folk som skriver till en så då brukar ja ju svara

om personen verkar någorlunda ok så att säga.

Så vart de en grabb som ja skrev en bra stund med å

han var rätt fin å sådär.

Jag är ju ganska fashinerad av båtar å han verkade ju ha rätt

bra jobb å sådär så då frågar jag han om han har nån båt,

å då svarar han ungefär; aa de är familjens båt.

Å då tänkte ja att de lät lite konstigt för är man över 30

så brukar man ha egen båt isåfall kanske.

Jag frågar då pajken vad de är för en båt, så sa han att de är en

Princess, 27 m lång å 4 vån haha.. En kul grej bara!

Kan ju  kanske va okej å dela båt med sin familj i de fallet då

  

Men sen undrar man ju lite varför man skaffar  en båt som är

27  lång med 4 våningar..

Är inte meningen med båtlivet lite att man ska åka runt med den endel

på havet å gärna kunna lägga till nånstans.

Hur f*n lägger man till med ett sånt Chabrak lixom?

Man har väl personal iofs kanske..

Får lilla båten ens plats i hamnen, eller är de bara

jag som är blåst nu eller?

Iofs kanske man inte åker runt med en sådan i Sverige.


Skaffa ett vackert hus ist kanske vore nåt då, haha..



  Å sen kan man undra, vadå pool i en båt.

När man har hela havet så nära man bara kan komma.

  

En extra motorbåt kan va bra att ha med sig också.


  

  

Av Snowwhite - 7 november 2010 15:56












Dagens ris går till min kusin som alltid tror hon vet bäst.

Jag hade lovat att jag skulle vara modell åt henne för hennes

skolarbete, men de som hon inte klämde ur sig från början var

att flera ggr ska man behöva vara där kl 8 på morgonen.

Kul? Nee roligare kan man ha!


Sen menar hon på att vill man komma nånstans här i världen så

måste man börja med små saker, hon verkar tro att jag ska bli känd

för att jag går som modell på hennes skola haha.

Sen verkar hon tro också att alla verkligen vill bli kända

bara för att hon vill de.. aja dom barnen, dom barnen..


Sen också att hon klankar ner på mig för att ja inte har lika höga

ambitioner som henne, så säger hon att hon har såå mkt

som jag inte har. Och då är min fråga till henne;

Vad är de du har som jag så gärna skulle vilja ha..?
För jag kan då inte komma på nåt alls faktiskt..


Sen börjar hon prata om snygg bil, fint hus, snygg kille

å hitan å ditan, men jag har då minsann inte sett att hon har nåt utav de..?

Hon påstår att hon är en bra bit påväg å få allt de.


  

!!??


  

!!??


!!??

  

!!??


!!??


Aja dags att sluta störa sig på småsaker, bättre saker kan man

ju ha för sig kan man tycka..



Av Snowwhite - 5 november 2010 19:35







Så nu kan jag börja blogga litegrann igen.

I måndags vart de min födelsedag, de va mysigt.

Åt jättegod tårta å fick  presenter, alltid kul!

De har väl inte hänt nåt extravagant direkt senaste 2 veckorna..

Men nåt ska ja väl alltid komma på att skriva om.


Sitter här å känner mig lite lagom fetis.

Har käkat cheesburgare å friterad paj precis

å sen en del annat gotte med..

Jisses, mitt gotte-sug tycks aldrig vilja ge sig av.


  

Presentation

Reklam

Reklam

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards