snowwhite

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Snowwhite - 15 november 2010 20:29





 

 

 

 

 

 

Jag som ska börja äta nyttigt å allt.

Så kommer jag på att jag kan faktiskt inte laga mat.

Eller visst kan jag laga makaroner å steka falukorv

å såna enkla rätter, men de är ju inget jag kan stoppa

i mig för de är verkligen inte nyttigt. Dessutom går de

inte å äta sånt om man inte vill bli stor likt Grand-canyon.

 

Aja, jag antar att de bara är å leta nyttiga recept på 

internet å laga därefter.

Jag är inte heller en person som tänker stå vid spisen

å laga mat som nån hemmafru haha.

Så får väl va sådär överambitiös med matlagning nån

gång ibland bara.

 

 

Jag brukar ju oftast äta T.ex frukt, grönsaker, knäckebröd,

havregrynsgröt, fullkornspasta, fil å massa sånt liknande.

Så får man dessutom fortsätta va smal å nöjd med sig själv.

 

De känns lixom som att de är ett nyttigare alternativ

än å äta tex Mcdonalds var å varannan dag iaf.

 

  Väljer man mitt alternativ så slipper man ju tillsatser å sånt dessutom.

  

  

Av Snowwhite - 15 november 2010 20:13






Himla underbar dag denna dagen.. eller inte!

Skit-natt med asknepig sömn å inga kul drömmar.

Aja, som jag skrivit innan här i bloggen så finns det ju något

positivt med dålig sömn å de är att sötsuget försvinner.

Alltså har de blivit en bra start matmässigt

denna veckan så de känns ju bra iaf, jag som ska

va nyttig ett tag framöver å allt!

 

Nu blir det en god sånhär Smoothie;

 

  

 

Innehåller vanilj-yoghurt, jordgubbar, hallon å blåbär.

Blanda de bättre ska jag ju göra såklart, man är ju ingen idiot heller.

  

 

 

Presentation

Reklam

Reklam

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards