snowwhite

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Snowwhite - 1 juli 2010 22:19








Var en sväng nere på stan igårkväll med Anna,

där träffade vi min bror å nåra av hans kompisar.

Nu råkar de ligga till så att de flesta av hans vänner är

ruskigt fräsha å man kan aldrig få nog med å glo på dom stackars

pojkarna.. ögonen kommer ploppa ut på en vilken sekund

 som helst känns det nästan som.

Aja iaf vi satt på nån uteservering å drack lite alkhol

å garva åt alla filmrepliker som är värda att lägga på minnet..

Tills vi åkte hem å efterfesta lite hos min bror.

Helt ok med andra ord!


Men nu till saken, jag börjar verkligen misstänka

att alla grabbar som är snyggheten själva

är mer eller mindre lite efterblivna?

  

Nu menar jag inte sådär "dreglande-grönsak-efterblivna"

utan mer bara litegrann sådär. haha

Ok att de inte är hela världen eftersom dom flesta

ändå är riktigt roliga å så men man stör sig ju lite på de

får man erkänna..


Aja de är knepigt detta.. mkt knepigt..

  


Presentation

Reklam

Reklam

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards