snowwhite

Alla inlägg under oktober 2010

Av Snowwhite - 2 oktober 2010 17:59

  



Jag fick en ny soffa igår. Ut med de gamla å in med de "nya".


Min bror skulle köpa ny soffa så då fick jag hans gamla.

    

Vi tog iaf ut min gamla soffa å slängde den sen

hämta hans soffa å in till mig med den.

Detta gick ganska bra å va inte så jättetungt.

Men den nya soffan som min bror skulle ha vart

ju inte en tvåsits-soffa precis, inte en enkel

hörn-soffa för den delen heller.

Den var så satans tung så de var knappt att lilla ja orka

bära upp den för trappan.

Sen så gick de inte få in den i hans lägenhet så

då sa jag att; Nee då får vi väl skruva isär Soffan från helvetet,

å tur vart la att vi gjorde de för annars hade vi inte fått in den.

Haha jisses!

Idag har jag blåmärken på benen å lite rivsår..


Men nu har ja en ganska så fin soffa som ja kan ligga i iaf.


Idag bar de iväg till Alingsås, ja skäms nästan för å säga de

men de blev sushi idag igen..

*Sushi-torsken Nr 1*

Jag hittade inte nåt ja ville ha direkt men de vart mysigt iaf.


  

Nån utgång blir de icke för min del heller för ja festa, hade kul

å Rocka förra helgen så de blir lugnt å fint.




Presentation

Reklam

Reklam

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards