snowwhite

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2010

DET ÄR ÅT HELVETE!!

Av Snowwhite - 7 oktober 2010 19:11

  





För ungefär fyra år sen träffade jag en grabb som jag började tycka om.

Efter att vi hade träffats som "kram-kompisar" en månad eller nåt

så säger han att han tycker om mig som mer än bara ett ligg.

Så på julafton så frågar han mig Om han inte

 "kan få mig i julklapp, å behålla mig för alltid"

Jag blir såklart glad å säger att de får han om jag får honom i julklapp.

Efter kanske ett par månader så bara slutade han höra av sig

å jag fick inte tag på honom.

Sen får jag veta när ja går in på hans internetsida på "Efterfesten"

att han hittat nån ny som han blitt ihop med utan att ens säga

nåt om att de är slut.


Sen började vi träffas igen, även fast han var ihop med henne,

å ända sen dess har vi träffats nån gång ibland.

Och de Jävliga med detta är att jag tycker om honom FORTFARANDE!!

Å de som kanske är ännu mer Överjävligt är att nu svarar han inte ens på sms mer.

Jag antar att jag bara är en såndär julklapp som alla andra

som man tröttnar på å lägger längst in i ett skåp eller nåt..


SHOOT ME, IM A RETARD!!


Här snackar vi verkligen KK- förhållandet som kukade ur fullständigt!

  





.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Snowwhite - 13 december 2011 20:42

     Har skaffat mig en ny Blogg som det går att mobilblogga ordentligt på;   www.snowwhites.blogg.se   Kommer att uppdatera mkt oftare nu när de är såå mkt lättare att blogga!     Kommer kanske fortsätta att blogga här ibland också...

Av Snowwhite - 25 november 2011 19:40

      Jag säger bara; Sven Wolter, Årgång -87

Av Snowwhite - 20 november 2011 14:18

    Massa snygga skor;                           Synd att man har så stoora fötter        Dom snyggaste           Badskor    ...

Av Snowwhite - 19 november 2011 16:30

Halloj! Idag har de inte gjorts alltför mkt. Ångrar mig nästan nu när jag klev upp ur sängen såhär sent och kolla ut så är det redan mörkt å jävligt. Usscch!   Här kommer liite klädinspiration iaf. Jag gillar´t :             ...

Av Snowwhite - 16 november 2011 21:04

      I lördags när jag skulle bränna hem från krogen kommer de fram några killar (19-20 års-åldern) som ser jättesöta ut och börjar ragga för fulla muggar, ville ha pussar av oss och en puss är ju inte så farligt, och när jag dessutom ä...

Presentation

Reklam

Reklam

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards